מוצר השבוע- תחליף ביצה של חברת Vega


אז את השבוע התחלתי עם מוצר חדש יחסית בשוק והוא תחליך ביצה של חברת Vega. הוא מגיע בקרטון ממש כמו ביצה ובפנים שקית עם אבקה לבנה. הייתי חייבת לנסות
על האריזה יש מתכון מדויק למקושקשת והתחלתי לעשות נסיונות.
אז הניסיון הראשון שלי היה להכין חביתה...תוצאה נחמדה אבל אני לגמרי מעדיפה קמח עדשים.
הניסיון השני שלי היה מקושקשת עם בצל, פטריות ועשבי תיבול. תקשיבו טוב! יצא להיט.
יש למוצר מרקם מעניין, מראה שמאוד דומה למקושקשת רגילה והאמת שזה ניסיון הרבה יותר מוצלח מהחביתה.

איך הכנתי?
2 כפות מהמוצר והוספתי מים קרים בהדרגה עד שמתקבלת בלילה בדומה לפנקייק.
טיגנתי במחבת מלא בצל ופטריות ואז הוספתי את הבלילה.טיגנתי ממש כמו מקושקשת רק מספר רב יותר של דקות כדי שהכל יקבל צבע. מלח, פלפל שחור ומלח הודי שחור. כמובן מלא פטרוזיליה.

אני ממש אהבתי... מעניין איך הוא יהיה בתוך פשטידה או עוגות... אעדכן 😃

תגובות